Min första julklapp!

Ja det blev ännu ett till "första", men denna gången handlar det inte om nya huset utan om julen och julklappar! Idag när jag satt i telefonen kom en kollega förbi med ett kuvert som hon släppte ner på mitt skrivbord. Jag blev såklart nyfiken så jag öppnade det på en gång, samtidigt som jag snackade med kunden eller säljaren eller vem det nu var (bra simultan förmåga eller vadå?!). I kuvertet (som var "pyntat" med ett rött snöre och mitt namn skriven med röd penna) låg ett presentkort på Stadium, bra tajming, jag som måste köpa lite "sport grejer" till Åre! Jag har alltså fått en julklapp, den första för i år, av ett av våra försäljningsbolag, undertecknat två FC/SL för det bolaget! Hur coolt är inte det! Jag blev hur glad som helst! Känner mig uppskattad, att de tänkte på MIG liksom! Wow. Snacka om good feeling!


image1639


/emmaFeelingGreat

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback