Bättre sent än aldrig

Jag vet... Har inte sagt mycket om midsommar, kändes lite oaktuellt när jag fick min lillebror (Rasmus Emil Jonathan, Emil efter min bror och Jonathan efter min plastbror). Men nu idag kan jag passa på, när jag är hemma och inte mår så bra. Jag blev sjuk i måndags och var hemma igår, när jag kom till jobbet i morse mådde jag inge vidare så jag fick gå hem efter en timme ungefär...

I alla fall. Min midsommar belv otroligt bra! Jag var mycket skeptisk till den lilla haken "sova i tält", men jag lyckades ragga in mig på en sovplats i båten och det blev vi (Loijs och jag) mäkta glada för! Sen en annan fördel var att jag och Loijs knappt behövde lyfta ett finger! Killarna skötte typ allt och det var verkligen enligt vår melodi :) Vi hjälpte dock till med att städa båten efteråt och jag vispade grädde till jordgubbstårtan helt på egen hand! Sen gjorde vi tzatzikin - mycket mer än så var det inte :)

Så här har vi lite pix från torsdag eftermiddag till lördag kväll, enjoy!




/emma

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback