Den sista måltiden

Eftersom jag ska sluta med kolhydrater och socker för ett bra tag framöver måste jag ju äta en "sista måltid". Jag fick en invigelse av att äta på Taco Bar, en sån där nacho-tallrik. Mm. Mums. Visst låter det gott!? Nu ska jag bara ragga sällskap... Nån som också är sugen? ;)

Edit: Nu har jag raggt upp min lillebror Emil på naco-tallriks-lunch på lördag innan han drar till Uppsala!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

haha du e söt du.. jag har smygbörjat med maten..

ikväll blev det kycklingfilé med champinjoner i lättgrädde med massa curry :) sen ångkokta sugersnaps och blomkål :) igår åt jag ångkokt sugarsnaps och blomkål med stekt lax.. mm.. riktigt gott faktiskt... :)

puss

Postat av: Emma

Vad tusan är supersnaps? Men du vill inte ta dig en taco-tallrik på söndag eller nåt sånt? Lördag kanske? :) Btw vet du att light produkter inte är bra? De spränger sönder fettcellerna så de blir så små att de tränger in i blodet. När man ska äta GI/Atkisn ska man äta fetare mat, alltså röd mjölk och vanlig grädde :) Bara så du vet! ;)

2008-08-29 @ 08:11:04
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

sugarsnaps de tjockare sockerärterna :) men mkt godare :)

jag ska på dop i västeråsimorn och efter det fest i eskilstuna... sen kommer vi hem söndag från johans bror.. dessutom tycker jag inte om tacos =p.. (tillhär den lilla skaran som inte gör det) ;)

haha jo jag vet, men jag hade bara lättgrädde hemma :) så jag kompletterade med en bit brieost till ;)haha gott värre =p

puss

2008-08-29 @ 08:52:25
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Emma

Frågan är om jag tål sugarsnaps? Sockerärtor är ju lite kinkit liksom..

Hehe.. Men du skulle ju kunna äta nåt annat! Typ i kunshallen, finns matta flottigt ;) Hehe. Men ja okej, ha en najs helg då! :)

Puss

2008-08-29 @ 08:56:38
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

om vi kommer hem lagom tid på söndag kan jag ringa dig :) men vi vet inte alls när vi kommer hem serru...

får äta flottigt i alla fall i helgen ;) popcorn ikväll!

2008-08-29 @ 12:46:07
URL: http://elina86.blogspot.com

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback