Rött lack

OPI är mitt absoluta favoritmärke när det gäller nagellack. Den knallrosa nyansen jag köpte för kanske tre månader sen har jag använta varje dag sen jag jag köpte det. Och det är inte ens i närheten av att ta slut! + att det är lika bra som när jag införskaffade det, lätta att applicera och aboslut inte segt och kletigt som gamla/äldre nagellack kan bli. De 140kr man får punga ut för de färgrika dropparna är så värt. Som sagt, att innehållet bara minskat med några millimeter efter att ha målat naglarna två gånger i veckan med samma naggellack är VÄLDIGT bra. Nu skulle jag vilja ha ett rött OPI-lack att "kladda" på mina naglar i höst. För vad mutrar väl inte upp mer än lite fin lyxig färg på naglarna i höstmörkret? Nu gäller det bara att hitta den rätta nyansen - låt jakten börja!



Vilken färg vill du ha på naglarna i höst?

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback