Bio gånger tre

Jag vill gå på bio! Yes, det vill jag. Vill se Vicky Cristina Barcelona sen tidigare (mamma sa att den var grym) och nu även Twilight (Maja?)! Nu ska jag bara klämma in det någonstans innan jag drar till Thailand. Kan bli svårt. Men den som har en vilja finner väl en väg... Vill se filmen Australia också som har premiär den 25e december. Oj, så mysigt det hade varit att gå på bio dagen efter julafton! Men nu sitter jag antagligen under en palm istället... Inte helt fel det heller med andra ord. (Mohahah) Jag och Babe ska se den (har jag bestämt) när jag kommer hem istället! Måste göra det. Den verkar minst sagt spännande! Välj bara en dag Älskling :)

Kolla in vettja!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback