It's getting closer

Nu närmar sig mitt halvår i Brighton riktigt ordentligt! Först blir det så klart Thailand med la familla i två veckor, en vecka efter att vi kommit hem igen drar jag vidare. Jag börjar bli nervös! Riktigt nervös. Men det kommer bli så jäkla bra så varför slösa tid på nervositet? Tänk den som visste det... Har snart gjort det jag ska vad gäller de tråkiga/mindre roliga sakerna, typ betalat min person- och olycksfallsförsäkring för hela nästa år (en nätt summa på 1967kr) samt min försäkring när jag pluggar i Brighton (en lite nättare summa på 831kr), kom på att jag också ska betala in 3500kr (första avbetalningen av de 34 000kr för mat och boende i Brighton). Ska bara skicka in fullmaktspapper och ansökan till mastercardet i morgon + köpa den där jäkla adapterna jag aldrig köper... Sen ska jag vara klar! Weho! Hum. Eller?

Städade mitt rum igår, och det tog ett par timmar kan jag säga! Att allt som brukar ligga intryckt i förrådet under trappen var utslängt i hela mitt rum (syrran skulle låna mina skridskor i söndags och de låg längst, längst in under trappen = omständigt = STÖKIGT) förklarar det hela. Skönt. Nu kan jag andas där inne utan att sätta prylar i halsen (faktiskt). Mitt bland alla grejer fanns också min reseväska som jag lämpligt nog lät stå framme, den ska prov-packas snart! Måste börja rada upp mina "Brighton-kläder/grejer" och tvätta allt så det är klart när jag kommer hem från Thailand! Viktigt, viktigt. Ska också ta fram alla sommarkläder igen! Tänk att man ska få sätta på sig alla små sommarkläder om 10 dagar! Det kunde man inte tro :)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback