Minnen från Thailand

Okej, jag kan inte hålla mig! Måste visa lite av mina bilder helt enkelt. Tyvärr har jag inte biler från allt vi gjorde, dem är i en annan kamera som jag lånade av Emil + att Emil har plenty bilder som jag bara MÅSTE ha! :)

Kolla in:



Vårt hotellrum - inte illa pinkat!



Vår första promenad ner till stranden efter att vi kommit fram.



Coolt med palmer!



Emil söker fotobart villebråd.



"Imorgon kommer jag ligga i den solstolen" fantiserade man.



Sverige-vinter-bleka ben och fötter - det ska jag ändra på!



Utsikten från vår balkong!



Jag upprepar: inte illa pinkat!



Maja prövar min (uppenbarligen) för stora solhatt.



Mellan varven (solstolshänget) vilar man sin hud och softar på hotellrummet. Här med en Thailändsk clementin och den superbra boken Tusen strålande solar.



Man kan förundras över att man kan skapa en sån röra.



Om kvällarna innan middagen skriver man dagbok.



Kl 7.10 åkte vi iväg till djungeln. Elefanterna - akta er!



Två hotties i bilen.



Nämen där var en till solkrämsglansig brud (jag).



Så jäkla läcker alltså ;)



På väg in genom en grotta och mata fiskar - öh?



Fladdermöss i grottans tak!



En annan tur vi var ute på var "snorklingsturen" på Similian Islands - helt fantastiskt vackert. Går inte att beskriva. Emil har som sagt massa fler bilder på det! Här är speed boaten vi åkte ut med.



Mjölig sand är bara förnamnet. Turkost vatten finns på riktigt!



Jag på playan på Similan Islands (varning för kurvor!).



Mjöligt var ordet.



Fotonörden fångad på bild.



Äta bör man annars dör man, en lunch på stranden.



Söta Maja suger på ett kycklingspett.



Mums mums.



Börjar bli lite bruna nu... På väg till Khao Lak City.



I denna firade jag julafton.



Hääärlig färg måste jag säga!



Sköna dagar. Och ja, jag vet. Jag ser ut som en städkärring.



Telenor? I Thailand?



Maja och jag spenderade självklart tid till shopping. Här på marknaden. Samma städkärring som tidigare.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: maja

okej, den där på dig o mig i bilen var inge schysst! Ser fan helt sne ut. ta bort!

Postat av: Emma

Ahmen! Jag ville ju ha med det för jag ser okej ut syrran ;) hehe. Sorry. :P

2008-12-30 @ 14:16:15
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

Jag säger bara ett ord: LOVELY!!!!!!!!

2008-12-30 @ 16:50:03
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Anonym

Dina kurvor är himmelska ;-)

2009-04-15 @ 23:08:14

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback