Be my valentine

Alla ♥-ns dag närmar sig... Eller okej, över en vecka kvar, men romantikern i mig kan inte riktigt ignorera detta faktum. Ska bli spännande att få se hur den dagen blir. Vet i alla fall att det är min matdag hemma på torsdagar, men på en sån dag kan man ju alltid be om komp-ledigt om "bättre" planer kommer upp! När man tänker på alla hjärtans dag tänker man först och främst kanske på pojkvänen eller flickvänen, kärleksrelationer, men även familjen och vänskapsrelationer är ju minst lika viktiga. Därför ska jag nog köpa något sött till mamma. Det är hon värd. Vem ska du tänka på denna rosa-röda-fluffiga-moln-och-hjärtan-fulla-med-kärleks-dag?

Alla ♥-ns dag må, enligt många, vara ett sätt att tjäna pengar på (alla presenter och kort som köps) men jag tycker att det är en söt dag och absolut ett perfekt tillfälle att säga vad man verkligen känner för varandra.

image1816

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: maria

Tack så mkt :)
Vilken söt bild !


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback