Kläder efter väder

Är sommaren på ingång nu igen? Hoppas verkligen det. I dag är det i alla fall solsken och det lovas upp mot 25 grader! I morgon blir det ännu lite bättre! Tjoho! Tyvärr ska det nog regna på lördag vilket iofs är bra eftersom jag måste plugga till mitt nedrans prov... Yes, yes. I dag använder jag en klänning jag köpte för flera månader sen (innan sommaren ens var påtänkt) och som liksom är vääldigt somring.

Så här ser jag alltså ut idag! Bytte ut skorna mot ett par silvriga sandaler utan klack:)



Vilken biffarm jag ser ut att ha ^^. Bjuder på det! ;)



Edit: Halsbandet jag har på mig är från Pilgrim och jag suktade länge efter det
när jag bodde i Strömstad. 500kr för en fattig student är ingen femöring inte.
Men tillsist köpte jag det som en studentpresent till mig själv :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

vad fin du är idag sötnos :)

puss

Postat av: Emma

Tack snygging! :)

Pusss

2008-07-03 @ 12:38:06
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback