My new best friend

Jag (och Josefin) är lite smått besatta av rosa nagellack, speciellt ett rosa nagellack. Vi har letat med ljus och lykta efter Malavas La Paz nr 71 utan framgång. Jag gav upp och gick in på dyrare alternativ, alltså mitt favvonagellacksmärke OPI. Jag testade lite rosa nagellack på en nagel för att sedan ta bort det, allt detta för att testa om färgen smetar av sig över halva handen när man ska ta bort det med aseton. (Har ett rött nagellack som är katastrof när man ska ta bort det - inte kul). OPI lacket klarade testet och jag är numera lycklig ägare av OPI nr 141 som har det fantastiska namnet "I'm Indi-a mood for love". OPI har verkligen fina namn på sina lack... I alla fall. Här är min nya bästa vän, som inte bara klär fingernaglarna utan även tånaglarna - det kan inte bli mer sommar än så här!








/emmaPinkie

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback