Ännu mer SATC

Har idag gjort en hel del bra grejer. Jobbat, tränat, ätit, såsat. Eller ja, de två första sakerna var iaf bra... Träningen spenderade jag i Friskis & Svettis's gym för första gången. Jag är ingen "gym-människa" då jag hellre föredrar ett pass där man blir lite mer pressad att prestera. Trots min motvilja mot gym gav jag Friskis gym en chans. Jag ställde mig på crosstrainern i 30 min sen gav jag mig på roddmaskinen i ca 5 minuter. Jag och Loijs tävlade och min rumpa sa i från ganska fort då :) Sen gick vi upp till övervåningen och maskinerna... Efter att ha snurrat runt på några pilatesbollar och skämt ut oss för de "seriösa" killarna där nere vid bisebsmaskinen. Haha. Sen var ju det stora problemet hur man skulle göra med alla träningsmaskiner, Loijs hade fullt upp att visa mig hur och vad jag skulle göra. Höll på att få ett och annat i huvet några gånger kan jag säga ;) Att jag inte har några armmuskler visste jag redan men när jag skulle upp i en "hävningsgrejsställning" haha, jag klarade en och en halv typ. Sen gav jag upp. Det är det! Jag ger upp när jag inte känner någon större press på mig. Är man med på ett svettigt pass på gympagolvet kan man inte stå å såsa utan att det inte märks. Då måste man bara röra på fläsket. Men med gym är det ingen som bryr sig - allra minst jag :) Haha. Jadu. Gym, gymma, nä not my cup of tea actually. Men på crosstrainer skulle jag kunna ställa mig några gånger! Jag och Loijs tävlade i plankan innan vi gav upp helt, ja, klart jag förlorade - jag gav upp.

Nu är det väl dags att snart tänka på refrängen... Dock fastnade jag framför Sex and the City som går på tv på onsdagar, två avsnitt på raken, på 3an! Har redan sett alla avsnitt minst 20 tusen gånger, minst, så jag kan dem utan och innan. Men ändå lessnar man inte - det vore fy skam. Nej, jag älskar fortfarande tjejerna på Manhattan lika mycket som när jag började kolla på serien för lääänge sen... Gick jag i 6an? :)

Puss och godnatt!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback