12 juni

Tiden går som bekant fort. Hey - alldeles nyss var det sommar! Och nu är det snart jul... Helt galet, men sant. Visst kommer jag vara borta i ca ett halvår(24 veckor) i England men den tiden kommer också gå fort - speciellt eftersom jag antagligen kommer göra så mycket - så vips är jag hemma igen! Tänker mest på att jag kommer sakna Hjärtat väldigt mycket, men det går ju som sagt fort så snart är jag hemma igen :) Den 12 juni tar kursen slut så jag åker väl tidigast hem då, eller dagen efter (beror lite på vad som händer den 12e) på lördagen. Funderar på om jag ska ta en vecka ledigt extra när jag kommer hem, men jag lär vara pankare än pankast då kursavgiften (boendet och maten) höjts och blir nu den härliga summa på 34 000 istället för 31 000 SEK. Sen ska man ha försäkring och sån skit med + pengar att roa sig lite med. Kanske en flygbiljett hem? Hum hum. Det får snålas i Thailand! Skönt att det inte direkt är dyrt i Thailand där - värmen är det bästa!

Nu ska jag välja vilka kurser jag vill läsa under mina 24 veckor, det blir nog (om förstahandsvalet väljs) Screen printing 5e till 30 januari, Fashion 1 2a till 27e februari, Interantional Studies 9e mars till 3e april, British Culture 14e april till 8e maj och Creative English 11e maj till 12e juni.

Låter helt okej va? Börjar med lite "oseriösare" kurser till att börja med så jag kan bli varm i kläderna tills de mer seriösa kurserna börjar. Make sense hu? Ska pilla klart med siffrorna och skicka in dem idag tänkte jag! Hur jag ska lösa betalningen på 6 100kr varje månad är ju en annan femma - det lööööser sig, det gör det alltid... Öh? Whatever.

Puss på er!



I juni är jag hemma hos dig igen älskling ♥

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback