Födelsedagsfirande i bilder

Så här såg vår kväll ut igår! Vi är verkligen knäppa på vissa bilder - men det bjuder vi på eller hur syrran?

Jag tog bort denna bilden, lite taskigt mot Emil ändå... :) Se - jag har ju hjärta!

Sorry Emil, men det här är ju din första LAGLIGA öl!



Maja äter vitlöksfrästa scampis (en av alla de 16 smårätterna hon och jag beställde in).



Och fina mamma var där!



Redan småfull Emil?



Så ska det se ut!



Jag drack faktiskt vatten, med Maja vet jag inte... ;)



Vi kan minsann vi med!



Man blir glad av god Libanesisk mat! (Skålen jag håller i handen tappade jag i stengolvet strax efter att kortet togs, den gick i tusen bitar - oops!)



Glada i hågen.



Vi med :)



Vidare till puben Bishop arms south på Belmansgatan. Mamma var lite seg ;)



En cool 18åring!



Dave Babe var också med på puben :)



Tredje och sista (?) ölen för kvällen...



Oj oj vilka linslusar - kolla in söta mamma till höger :)



Hela gänget innan hemfärden!

Over and out!

/emma.


Fina kommentarer
Postat av: Emil!

SNÄLLT!

Postat av: Emma

Hähä :P

2008-11-11 @ 16:04:20
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback