99% värme

Jag kan inte hålla mig längre! Jag måste få säga att vi TYP ska till Thailand över jul! Som vanligt är min familj "lite" sent ute och bestämmer sig för större grejer i sista minuten. Fatta härligt?! Jag kommer få det så jäkla bra! Eller rättare sagt, vi kommer få det så jäkla bra! Tänk dig en strand, sol, värme och böcker, inget som stressar och inget som stör, bara lugn och ro. Nu är det ju inte helt spikat ännu, kanske till 99%, men jag tror bestämt det kommer bli två veckors värme över jul för min del! Visst är det väl något som kan skapa avundsjuka? Hehe. Nej nu ska jag inte vara sån. Nu vet jag faktiskt inte vad det är för ställe de har bokat, det har varit olika bud varje dag, men det kommer bli bra vilket som! Vi ska bo på ett lite lugnare ställe med några mil till närmaste större stad, vi kommer åka till någon sagolik ö, göra fina utflykter och bara gotta oss - det kommer bli FAB! Planet lyfter lördagen den 13/12 och jag är åter på svensk mark söndagen den 28e. Ska jobba de två dagarna innan nyår och sen är jag ledig resten av tiden (fyra dar) innan planet till Brighton lyfter den 4e januari! Shit pommes! Fab som i fabulous!




/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Du det där lät inte helt fel.. =)

jag längtar tills min Thailands-resa om mindre än 4 månader.. 3 underbara veckor blir det där nere och får jag gå från jobbet vid nyår stannar jag nog längre... hehe inte helt fel.. du får berätta sen vart ni bokar.. kanske är på samma ställen men olika tidpunkter.. Puss

Postat av: Emma

Det kommer bli helt grymt fantastiskt! :)

2008-10-13 @ 13:31:02
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback