For a good cause

Kom nyss hem från min lilla "nödvändiga" shoppingtur i centrum, mixade ihop en hallonsmoothie som jag dricker nu. Ska till David snart och vi ska äta räkor (hoppade och skrek av spontan lycka när han sa det i telefon - galet) så det är ingen idé att äta nåt rejälare. Det jag köpte i centrum var faktiskt bra saker, och speciellt två av sakern är verkligen för en bra sak. I oktober månad pågår varje år en kampanj mot bröstcanser. Man köpter rosabandet och sätter på jackan, många skapar insamlingar osv. Anna som illustrerar och designar egna tryck vilka hon trycker upp på t-shirtar har blivit en av dem som får sälja "sin" t-shirt på Lindex i rosabantet-kampanjen under namnet Pink collection. Avanna heter hennes design och den är riktigt snygg! Köper man en t-shirt á 149kr bidrar man till rosabandet vilket jag tycker är en toppen sak att göra. Därför kan jag inte ha dåligt samvete för min shopping när det helt uppenbart är för en bra sak. Se själva hur fint och rosa den är! Köpte självklart också årets rosaband för en tjuga som ska pryda min jacka, har förra årets på just nu, men den ska bytas ut mot årets band. Inte många kronor, men ack så bra!







Den andra "högen" kommer från H&M, två baströjor av samma modell som jag skulle köpa i dag, men det blev en mörkblå också och de kommer användas flitigt! Inte minst i Brighton! :) En puderborste stog också på listan... Magazinet får man gratis.



Nej nu måste jag skynda mig, ska packa överlevnads/övernattningskittet till David. Puss å ha en fin kväll!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback