Ingen träning?

I dag hade jag ett Core-pass att se fram emot på jobbet kl 11.00, men nu blir det tydligen inget med det... Det var bara jag som var intresserad. Aj aj. Jag som ville röra på fläsket! Får väl ta en promenad eller nåt... Ska bara laga mat till hela familjen i kväll + David (8pers!) så jag blir väl fast i köket efter jobbet. Och sen tvn med Sex and the City the Movie så klart! Kan man tigga till sig en friskvårdstimma nån annan dag istället då? Hum. Hum. Bara en dag kvar och kollegan drar tidigt varje fredag :-S

Fick ett samtal från SATS igår. Det skulle kosta 550kr i månaden för mig att träna där och jag tror jag vill det! Jag sa att jag ska bort i ett halvår och plugga och då kan man tydligen frysa kortet... Hon skulle återkomma om en vecka eller så med något erbjudanden, ingen medlemsavgift på 700kr? Det skulle man tacka för. Men jag vet inte. Är det någon idé att skaffa det innan jag åker? Tydligen kan man komma i ganska bra form på två månader menade hon på SATS. Jag vill! Hum. SATS är ganska lätttillgängligt här på Lidingö också, lättare att komma åt än Friskis - alla gånger! Mamma har börjat träna på ett "mer persoligt gym" här på Lidingö, frågan är vad det kostar och om det inte är bättre med SATS (kan träna var som helst i stan och med både Loijs och Dave:) Jag vet inte!! Hon på SATS kunde inte göra nåt åt de två veckorna i Thailand heller, så de försvinner ju. Men hey, magrutor till beachen hade inte suttit fel!


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback