The dress

Klänningen med stort K. Man känner sig riktigt snygg i den! Den har en riktigt het rygg, svårt att förklara, men det är riktigt sexigt med ryggar! Hehe. Har ingen bild när jag har den på mig, glömde kameran på inflyttningsfesten... Kanske att man kan sno någon bild från någon annan sen ;) Hittade denna gosak på Gina Tricot när jag var och shoppade i lördags...






Kan ju berätta något som hände i lördags när vi var inne på Marie Leveau för att festa lite. Vi stod i kön för att gå ner till nattklubben och dansgolvet när en tjej puttar till mig så jag får halva champagneglaset i urrigningen (så klart). En amerikansk kille som står bakom oss frågar då "Are they real?" Jag bara glor på killen. "Ehh. Yes of course they are..." och slutar torka bort champagen på urringningen. "Will you marrie me?" frågar snubben. "No sorry, I'm taken" svarar jag stolt ;)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

hehe du kanske kan få sno bilden av någon anna sen (moi).. haha har inte lagt in bilderna i datorn än, men de kommer :) jag lägger ut dem på facebook ikväll eller imorgon :) puss

Postat av: Emma

Grymt! Då räknar jag med det, om de är bra vill säga ;) Pusss

2008-10-27 @ 10:01:08
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback