Go och glad

Jo faktiskt. Det rullar på, jag har en hel del att pyssla med och jag är faktiskt glad! Weho. Livet håller sig flytande om man säger så. Det där med maten, kommer nog göra så att jag ska börja lite med kolhydrater igen av de nyttigare slaget (bulgur, linser, bönor, råris, quinoa, mörkt bröd med korn men inget godis och sött osv.), annars orkar man ingen träning alls! Och motion mår man ju också bra av. Det extrema är nog inte det bästa i längden. Lagom är bäst.

Vidare blir det ceasarsallad till lunch, liten specialbeställning just i dag vilket gör mig överlycklig - jag älskar verkligen den salladen!

I kväll ska vi bänka oss framför Desperate Housewives vilket gör det hela ännu bättre! Hoppeli hopp, nu fortsätter jag!




/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback