Lyan i Falun

Tog lite bilder på "min" lägenhet i Falun där jag bor under mina intensivkurs veckor (en vecka kvar) - vägen till körkortet. Trapphuset är nog det "finaste" av allt, receptionisten varnade till och med innan vi kom in i trapphuset att jag inte skulle låta mig avskräckas. Ja, se själv...



Så här ser det ut från hallen, och vidare in i köket. Bjuder också på en utsiktsbild från köksfönstret.



Sen har vi ju vardagsrummet med ett ihop-plock av möbler, bland annat en spinning-cykel (?).



Badrummet matchar trapphuset och går i orange. Duschkabinen är dock grön.



Och till sist, här sover jag om nätterna.



Helt okej, 170kr natten - taget!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Haha jag kunde inte tänka mig att det skulle vara riktigt så illa i 70-tals mönster :p fin lägenhet.. hehe...



men som sagt 170 kr natten e ju bra :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback