Min sista dag

Idag är det också min sista dag som recpetionist och ekonomiassistent på Rahmqvist. I tre år, i september, (minus sex månader i Brighton) har jag jobbat här och idag är det min sista dag. Det känns väldigt märkligt må jag säga, det är liksom mer verkligt nu när några redan sagt hej då och önskat mig lycka till. Den här gången kommer jag inte tillbaka efter några månader som sist, utan den här gången är det hej då på riktigt. Jag ska vidare och lära mig nytt och utvecklas. Trots att det är så positivt är det ändå sorgligt. Jag har ju varit här så länge, lärt känna många fina människor och nu ska jag sluta. Men i föhållande till det jag vinner är det rätt. Helt rätt. Trots det är det väl inte mer än mänskligt att känna lite vemod. Kommer sakna alla fina människor!

Tack för den här tiden!



Nu är det inte längre jag som svarar i telefonen på Rahmqvist.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback