Bling rimmar på ring

Min nya ring ja. Den är så förskräckligt fin. Jag har inte haft en så fin ring på många år nu, en äkta ring som inte färgar av sig eller tappar färg tillslut alltså. De flesta av mina äkta smycken (konfirmationspresenter osv) blev stulna för några år sen, jag råkade klantigt nog glömma en väska inne i Uppsala by night efter att ha åkt hela vägen från Strömstad... Suck. Iaf, jag fick tillbaka nästan allt, utom alla äkta smycken och mina glasögon(!). Så sen dess har jag liksom inte haft någon favoritring som man vill ha på sig varje dag... Tills nu!

Detta är min första (och förhoppningsvis inte sista)
KumKum-ring. Den är handgjord i silver med pärlor och halvädelstenar. Och den är så grymt fin! Blev inspirerad av Josefins KumKum-ring (på brunchen i lördags) och när hon berättade om ett ställe på Söder (nära Café String) som säljer just KumKum ringar blev jag eld och lågor. Även min plånbok kanske ska tilläggas...



Första ringen, den deffekta, den saknar en liten silver"plupp" mellan en pärla och en sten, syns typ inte på denna bilden. Men mina falkögon såg detta och jag åkte alltså tillbaka igår och fick en ny, den här:



Oh. My. God. Så. Fin.
(Btw, sjukt svårt att ta "smickrande" bilder på sina fingrar på nära håll alltså.)



Inte för mycket och inte för lite, perfekt till vardags och till fest! Bra slogan eller vad? ;)



Jag dör lite.

Hur kul är det inte att köpa en present till sig själv? Okej, ja jag vet, jag gör det hela tiden typ. Men oftast lägger jag inte mycket pengar på en och samma grej, denna ring kommer bestå länge, länge och det känns kul att köpa något fint till sig själv. Love it <3

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback