Gårdagens "åhh-moment"

Förstå min lycka när jag fick hem ett paket med posten igår! Jag specialdesignade en kalender här om veckan på www.personligalmanacka.se och igår fick jag alltså hem den. Helt fantastiskt. Skrattade högt för mig själv i typ tio minuter - så fin är den. Rosa såklart och med en liten fågel på en kvist på framsidan, innehållet är också noga utvalt, rätt färger, lite extra tillval, har lagt in massa födelesedagar som är färdigtryckt direkt i kalendern också + att den även har åtta sidor sudoku längst bak i den! Hur trevligt? Väldigt trevligt.

Kolla in så fint! Min alldeles egna skolstarts-kalender! Min filofax blir för tung och onödig att släpa runt på så denna lilla rackare blir perfekt - en starta-skolan-present till mig själv helt enkelt!



Gud så tjusigt.



Fantastiskt!



Inte lika fantastiskt att min kamera lämnar en svart fläck mitt i bilden...



Där på söndagen ser ni en födelsedag!



Här även kluddat ett fint citat från Moulin Rouge (filmen) och lite personal info. Fint tycker jag!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

oh vad fin. jag har en likadan med elina 2009 på :) men det blir en ny till årsskiftet =)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback