Resor, resor, resor

Jag är sugen på att resa! Jag vill åka till flera ställen samtidigt och bara uppleva och njuta. Jag måste få se Barcelona minst en lång weekend, jag vill se HELA Italien (har aldrig varit där men det känns som om jag älskar landet ändå!) ändå från norr till söder + öar, jag vill åka till USA, spendera minst en vecka i New York (shoppa, dricka drinkar, uppleva SATC-turen, Magnolia Bakery, kolla runt, shoppa osv) sen skulle San Francisco och LA inte varit så dumt det heller... Har en känsla av att Prag skulle vara helt i min smak det med, en långweekend - åtminstone! Jag kan faktiskt tänka mig att tågluffa (detta kommer jag nog få äta upp...) i Europa för att ta en närmare titt på allt fint som finns inte alltför långt från Sverige. Självklart lockar ju Australien, Nya Zeeland och alla underbara paradisöar "där borta". Men först på listan står nog ändå New York och det som finns att hitta i Europa! Det enda som återstår är fint resesällskap och pengar (får jobba på efter detta året med studier!) för att kunna börja beta av min lista!

Så förskräckligt underbart det kommer bli!!




/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

jag följer dig till alla de ställena.. när jag vunnit på lotto och blivit miljonär :)

Postat av: Emma

Jooo visst... Lotto kan ju vara en bra idé! Men man behöver ju inte göra allt på en gång iaf ;) Shoppa i NYC måste iaf hända inom ett år!! Puss

2009-07-16 @ 08:46:57
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback