Why so quiet?

Just nu är jag ganska tyst här (bloggen) om kvällarna, framför datorn i överhuvudtaget faktiskt, har ju min bok att vara trogen tills den är slut... och jag börjar på nästa. Sista och fjärdebocken är inom räckhåll! Tror bestämt jag hinner läsa ut Eclipse idag och sen på söndagkväll (när jag vinkat av Anna) kommer jag ta tag i fyran. Det är bara så bra! Igår dog jag nästan (ja igen) när jag läste, sååå romantiskt och spännande. Jag fnissade för mig själv ett bra tag och visste inte var jag skulle ta vägen. Herregud liksom. Man kanske ska skaffa sig en vampyr? Å andra sidan verkar det minst sagt ganska jobbigt...



Som sagt, jag kan inte slita mig en sekund, varmt som 17 var det hemma igår också, speciellt när jag lagade mat och stod vid ugnen. Shorts från Thailand (Jepp I'm pretty sure they are fake;) och linne var det enda som funkade i den värmen. Btw tror bestämt nån har tvättat min spegel!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback