Trött i ögat och lite kärlek

Hög tid att sova - igen. Minns faktiskt ganska bra för väl hur trött jag var i morse när jag vaknade... Trist. Imorgon har jag bara seminarium på en timma innan jag är fri. Eller fri och fri, jag ska träna en timma (måste - pepp, pepp) Afro (gillar det egentligen inte - men enda som fanns och funka). Sen ska jag träffa N för fika och lite present/julklapps/övrig-shopping! Kommer bli kalas och mys! :) Måste hem och laga mat också... Vad ska jag laga? Och läsa till föreläsning och film på torsdag - nalkas det stress? Hoho. Jo jag säger å det.

Sen kommer det bli en myshelg förövrigt! Ser fram emot den - mycket. Spendera massa tid med N, ha födelsedagsmiddag för Loijs och mig på lördagkväll med utgång på det (yeeey!) och på söndag blir det som sagt glöggmys med massa darlings ♥

Sa jag att jag har träningsvärk sen Body Pumpen igår? Jo för det har jag - rysligt. Blir till att sova snart för att göra det liite bättre! Hoppas. :)

Puss å natti.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback