Vad är väl en bal på slottet

Det ska ni minsann få se nu! Här har vi ett axplock av alla bilder jag tog fredags/lördags - oj så kul vi hade det!



Det hela började med styling! Jag älskar att få sminka och fixa med hår! Tur att mina vänner låter mig ;)



Sexy mama! Fick äran att fixa hennes hår också :D



Som om jag kommer få problem med att få ut det där ruffset?!



The outfit! Oj vad jag har pillat med denna outfit! Sytt fjädrar, fjädrar som bara den.



Middag såklart.



Ronja rövardotter och Vildvittra nr 1.



På väg till Karlbergs slott! Oh so sexy ^^



Party pepp!?



Kolla in mina ögonfrasar! Äkta såklart. Not.



Haha!



Väntar på pendeln, Vildvittre-trion - visar outfitsen!



Kiss me!



Linda gillar att blunda på kort så jag löste det :P



Vilseledande tycker jag.



The Trio - snyggast!



Lovisa och Sandra var också i vimmlet!



Dans, dans!



:D



Full flärd!



20kr för en öl är ju klockrent!



Delade systerligt på godisen som låg i Evas drink.



Weey, det blev dags för dans! Man fick akta sig för Karlsson på taket's fläkt/propeller.



Rekvesita-dans när den är som bäst.



Säkert nån låt som "Det gör ont, det gör ont, det gör ont..."



Haha. En sån där ögonblicksbild ;)



Jag ser verkligen grym ut. Åtminstone tyckte jag att jag var det ;)



Nånstans här tog musiken slut och vi gick till efterfesten som slutade 4-5 nån gång. Resten är historia!

Tack för en lovely kväll girls! <3

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback