I couldn't help but wonder

Det är helt otroligt hur pepp och glad jag kan bli av bra böcker, en trevlig film med fint slut, men framförallt av Sex And The City - serien. Den är magisk! Slutet är så bra, det sägs himla rätt saker och jag får alltid en liten tår i ögonvrån. Sen får jag lust att sätta på hög musik, rensa i garderoben och samtidigt byta skor var 10e minut. Tyvärr stannar det ofta där, ungefär när jag går in i vår garderob och inser att det mest är en stor röra där inne och att lghten inte riktigt ser ut som jag skulle vilja att den gjorde. Tänk om vi kunde bli klara! Jag har massor med idéer, det gäller bara att få fram dem (läs: gå och shoppa intredning!) och vara nöjd. Fast, nöjd blir man nog aldrig, vad ska då driva en framåt? Ge mig mer, mer, mer!

Äsch! Nu drar jag på mig ett par paljett-heels och sätter på något i stil med Beyoncé (gotta love her and hey - inget ont om min musiksmak nu;) och låta mig INSPIRERAS ända ut i fingertopparna.

Puss.



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback