She leads a lovely life

Oj, ingen dator för min del på ett par dagar = no blogg. Men nu så, tittar in för att säga att ha helg känns fantastiskt, speciellt efter en vecka, första veckan, på sommarjobbet. Att jag dessutom inte behövde kasta mig iväg för att visa en lägenhet idag känns guld. Jag får en normal tvådagars helg som alla andra (finns väl undantag kan tänkas).

I fredags efter jobbet åkte jag hem, mötte upp Nils och hans föräldrar som skulle sova över i lghten en natt innan de skulle vidare. Trevligt att få ses en stund! Nils och jag åkte in till stan och mammas jobb för att ta del av Sommar Festen! Hehe. Sicket skådespel! Hehe. Det var riktigt kul, mina syskon stod i baren (jag skulle egentligen ha gjort det också men skonades) det fanns en DJ, man fick en hamburgare på beställning och ett vip-band till Sture Companiet. Helkväll med andra ord!

Igår var jag TRÖTT men tvingade upp mig för att vi skulle ju minsann SOLA på Badön, med picknick hade jag bestämt. Det fläktade skönt så det kändes precis lagom, att Nils rygg inte skulle smörjas in med solkräm fick färg om man säger så. Dessutom badade jag för första gången i år (jag är ingen storbadare), nåväl, det var ett dopp från stegen och sen rakt upp igen. Som sagt, ingen storbadare.

Nu är ju frågan vad som händer idag. Jag vill ut idag igen, frågan är bara om Nils brända hud fixart' och mega matsäck har vi inte heller förberett. Får väcka honom och höra hur det blir helt enkelt.

Ha en fin och solig dag!



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback