Home details

Det har tittat fram lite nya detaljer här hemma i lghten. Bland annat har vi äntligen fått upp "tavellisterna" inne i sovrummet där L-O-V-E bokstäverna numera är så fint är uppställda, tillsammans med en tavla jag målade för typ 100 år sen och två ljushållare. Ganska tjusigt tycker jag. Dessutom har två fina, fina, fina koppar från Indiska designade av Lisa Björklund fått flytta in. Jag älskar'om!



På Nils sida av sängen syns numera alltså detta. Mjau!



Kärlek på engelska så att säga.



De omdebatterade kopparna (Nils var inte riktigt lika övertygad som jag om man säger så).



Färg och galna mönster.



Kristallkronor och elefanter behöver vi alla i våra hem. Tycker jag.



Och tänk, det är en fjäril på insidan av koppen! Den försvinner när man fyllt koppen med kaffe, men sen när man druckit lite dyker den långsamt upp igen. Himla fint.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Otto.

Haha, shit alltså. Nils är inte den enda.

2010-06-14 @ 15:28:29

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback