My midsummer weekend

Så här såg min midsommarhelg ut, med början på fredag kl 11-12. Underbar helg!



Jag började dagen i de här kläderna...



Med det här håret (lockat med plattång hos Eva).



Ameile fyllde år och fick paket - asroliga paket!



Vi gick till Grönsta gärde för att lira brännboll, bolla med en volleyboll, klä vår mini-midsommarstång och dansa runt den. Men framförallt för att tricka bubbel och äta jordgubbar!



Joséj och jag på glada-grod-filten.



Ja se bara, bubbel och jordgubbar!



Det pysslades med midsommarstången.



Jag njöt av solen. Livet!



Färdig mini-midsommarstång!



Sen dansade vi så klart, bland annat till "små grodorna".



Efter dans och lek gick vi hem till Eva igen, bytte om, la på lite smink och peppade inför middagen - vrålhungriga var vi!



En annan liten skara redo för middagen.



MAT!



Vi tyckte alla det var smaskigt värre.



Jag var klädd i randigt, sommrigt och färgglatt!



Två bitar tårta och lite kaffe på det och man var mer än nöjd!



Josefin, Loijs och jag blev lite trötta så vi gick och la oss och pratade lite efter maten. Vad vi pratade om är hemligt.



Josefin, och vi andra passade på att kolla våra kort i kamerorna som vi tagit hitills.



När vi vilat klart joinade vi resten av gänget ute på gräsmattan där det var ett jäkla drag på dansgolvet, Evas brorsas kompisar hade slutit upp och det var fullt ös, både hos oss gamlingar och lammkötten.



På lördagen, efter fem timmars dans och ca tre-fyra timmars sömn åkte Josefin och jag hem till mig för att kolla på film, baka cheesecake och bara ha det bra.



Gud vad gott det var!



Lördagen passerade och det blev söndag, vår frukost, jordgubbar i mjölk, mitt hembakta bröd och lite kaffe på det innan vi åkte till Södergarn.



På Södergarn mötte vi upp resten av brudarna, och ja Mathias och Oskar.



Ett fin fint slut på en underbar helg helt enkelt!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback