Allt eller inget

Allt eller inget. Det uttrycket är "Emma" personifierat. Ännu en dag med, "äsch vem orkar plugga egentligen?!" Ärligt, det känns som om jag kan det, men samtidigt får jag lite, lite, lite dåligt samvete att jag inte tar tillfället i akt och verkligen pluggar?! Jag är verkligen en fantastiskt knepig liten personlighet. Har passat på att ta tillbaka min sociala sida och ringt och smsat sötnosar för att kolla upp läget. Passade på att ringa min söta Sara i Göteborg - åh saknar! Vi ska se till att ses i vår, på tok för länge sen sist nu! Var det augusti 2008 kanske? Man hinner ju bli gråhårig på så lång tid - så nu är det dags! Yeey! Ska dessutom träffa Jenny i helgen som sagt, det blir en lunch-fika på stan på lördag istället för utgång på fredag, känns ganska skönt faktiskt. Förslog lite casual vinkväll för Mathilda så jag tror det kommer lösa sig! Min comeback till det socialalivet alltså :)

Hejja hejja friskt humör, tenta imorgon - ladda, ladda!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback