Beröm

Mina premiärtimmar som visningsvärd för Erik Olssons Fastighetsförmedling gick förträffligt! Jag var nervös som 17 innan, men sen hade jag inte tid att vara det så jag struntade i att vara nervös och satte igång att ta namn på alla spekulander som kom. Det kom massa folk! Och lägenheten var riktigt fin! Ska bli så kul att få vara visningsvärd och se en lägenhet varje söndag, bara det liksom! Perfekt till sen när man ska börja kolla själv ;) Mäklaren sa redan efter en knapp timma att hon vill jobba med mig igen och mailade på en gång till min chef för att önska att jag ska vara visningsvärd på alla hennes visningar på söndagar. Hon kunde inte förstå att det var min första visning och tyckte att vi kompleterade varandra mycket bra. Jättekul! Blev så himla glad! Därför firade jag med att köpa en STOR Morotskake-muffin från Muffins Fabriken på vägen till tunnelbanan. Gott, gott.

Nu lagar min man Tacos kvällen till ära och jag fick dessutom tulpaner. Vilken bra söndag alltså! ♥

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback