Bra där

Idag har tre trötta töser skrivit sin del av inlämningsuppgiften till på torsdag. Vi fick se Hedvigs nya lya - mys pys - och hälsa på hennes lilla vovve Alva - himla söt! Men om jag var slut efter en hel dags (okej då, inte helt) fokuserande på en skrivuppgift. Hejja Joanna som kunde skriva ner våra osammanhängande påståenden :)

När jag kom hem dog jag lite på sängen, himla märkligt det där. Men efter ett Desperate Housewives avsnitt och ett (laggande - galen blir man!) avsnitt Gossip Gril kändes det bättre. Skön att få slappan av lite på egen hand (Nils ramlar väl in när som).

Imorgon blir det skola och plugg, ska komma överrens om vad vi ska prata om på seminariet (utifrån inlämningsuppgiften) och på torsdag är det bara att köra! På torsdag (pengar!!) ska jag dessutom boka biljetter ner till Göteborg och denna tösabit. Saknar!



Augusti 2008. Var det här nästan senast vi sågs? Galet länge sen i så fall!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback