Fortsätter...

Liten lunchpaus och sen ska jag fortsätta med att sammanfatta och gå igenom alla min antecknigar sen föreläsningarna. Har knappt slutfört den andra föreläsningen - jag skriver så sjukt mycket! Men jag vet också att jag lär mig av att skriva, och nu när jag skriver det igen fastnar det med all säkerhet ytterligare lite bättre!

Ska dessutom träna i efter middag, Body Combat igen. En klar favorit och en jobbig en. Tar det ganska lugn med träningen ändå, har inte gått över två gånger i veckan än, dels för att jag får en sån jäkla träningsvärk efter varje gång som sitter i flera dagar och dels för att jag känner att jag inte hinner. Men när den här tentan är klar kan jag köra, både med träning och sovrummet! Längtar så tills tentan är gjord på onsdag morgon...

Ska stå på en visning nu på söndag dessutom! Mäklaren ska ringa mig idag och så ska vi stämma av lite, det är samma mäklare som förra helgen (som ville ha mig igen;) och det ska bli kanonkul! Denna lght ligger också på Söder och i princip på samma gata som förra söndagen, lite mindre och bättre planlösning! Kommer bli superkul faktiskt.

Men nu, fortsätter tentaplugga!

/emma.

P.S. Lite stolt, gick upp kl 7 och började plugga på en gång! Hejja mig!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback