Gånger två

Idag ska två födelsedagar firas, min "låtsas syrras" och Evas. Fullt ös tills vi ska på första firandet! Det blir middag "hemma" hos mamma, utan mamma, med låtsassyskon, Olle, Maja, Nils innan vi skuttar vidare till Evas lilla mingel. Eftersom det blir första jobbtillfället för mig imorgon ska jag ta det lugnt hos Eva ikväll, åka dit och träffa lite folk jag inte sett på år och dar (känns det som).

Nu ska darling och jag åka till Willys och vara lite duktiga ^^ Ska hämta upp mina uppsydda kostymbyxor i samma veva och har jag tur, även köpa en liten valnötsfralla från bageriet... Det plus en kopp kaffe hemma skulle göra min dag :)  Kommer bli en toppen dag! Om jag lyckas dämpa mina nerver till imorgon... Har kollat när jag ska åka och vart så jag hittar allt och sen ska jag bara läsa på lite om alla "självklara och trevliga saker vi visningsvärdar ska göra". Kommer bli kul, kul! Och nervöst, nervöst :)

Hej så länge.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback