Hej svejs

Har precis försökt få i mig en sallad med (för mycket) fetaost, sallad och nåra tomater. Tror dessutom att balsamvinägern gjorde sitt med den lite sura-nånting-smaken. Så blir det när det ska gå fort! Har faktiskt fått läst en hel del idag (erhm), siktar på att bli klar med boken imorgon nångång och då får jag börja på nästa! :) När salladen är uppäten blir nästa procedur att packa övernattnings-kittet och träningskläderna. Är faktiskt lite fnissig med tanke på att jag ska på bortamatch hos bästa Josefin (sist mutade hon dit mig genom att erbjuda scone morgonen efter - jag är lättövertalad om man vet vad man ska ta till med om jag säger så;) och det kommer bli så himla mys! Pyjamasbyxorna är redan nerpackade så ni kan ju tänka er!

Ha en fin fredagkväll!

Puss puss



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback