Hitills

[X] Snoozat i en halvtimma
[X] Druckit en kopp kaffe
[X] Betalat hyran
[X] Deklarerat
[X] Ringt mäklaren som jag ska jobba för på sön.

Nu har jag tänkt plugga. Det är dags att lägga på ett rejält kol när det gäller plugget! Sen vid ca kl 16 ska jag åka in till stan och träna BodyCombat 17.30 för att sen gå till Josefins jobb och hänga med henne hem när hon stänger (typ en tio min). Vi ska nämnligen ha en "girls night" hemma hos henne! Hur mysigt!? Vi ska köpa med oss nåt att äta hem, kolla på finalen av Let's Dance och sen toppa det med New Moon (aaah jag döööör av förtjusning), dessutom ska jag sova över där - alla rätt helt enkelt! Perfekt planerat också, för Nils pappa kommer på besök och då kan de ha grabb-kväll i lghten ;)

Plugget då! Marknadsföring - kort och gott, The sociology of consumption och Märken och Människor finns med på dagordningen. Fun, fun.

Kisses and hugs!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback