Lghts-jobb

Alltså, inget jobb i vår lght... (efter tentan, efter tentan). Utan det är en lägenhet som ska visas idag! Det är alltså jag som ska stå och visa en lght på Söder! Inte långt ifrån den förra lghten jag visade (rolig grej: utgångspris på den första lghten jag visade var 2 200 000kr men den gick för 3 400 000 och säljarna hade köpt den för 1 500 000kr - helt fantastiskt ju!) så jag kommer iaf hitta dit :) Ska dessutom både hämta och lämna materialet den här gången - lite extra $.

Sen den där tentan alltså... Sammanfattade ALLA föreläsningsanteckningar och det tog seriöst två dagar - ! Jag borde kanske anteckna mindre? Iofs lär jag mig genom att skriva om så det är helt enkelt effektivt plugg! På onsdag smäller det (tenta) och ärligt är jag inte ett dugg stressad, det jag kan, det kan jag och det jag inte kan - vem bryr sig? Är det fel att vara cool-lugn?

Nej nu måste jag fixa frisyren! Ha en skön söndag :)



Den här visar jag idag!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback