One hour

En timma kvar tills tåget går, jag sov nästan en halvtimme extra i morse - var så himla trött! - men det ser ut som om jag hinner fin fint iaf (jag är expert på att gå upp ca tre år tidigare än jag måste), bara lite smink och kläder kvar! Eftersom jag intog horisontellt läge hela lördagen pga festligheterna kvällen innan var jag tvungen att ställa in med Jenny (tabu jag vet! Men det var inte nådigt...) så i eftermiddag ska jag får träffa henne istället! Hon ska få kommer hem till oss och se hur vi har det (erhm...) och ja, det är ungefär som förut fast nästan stökigare ^^

Sovrumsnytt: målade taket i förra veckan och igår tejpade Nils maskeringstejp i taket så nu ska vi "bara" sandpappra väggarna, skrapa bort skit som fastnat på golvlisterna sen vi ångade bort tapeterna och till sist måla och sen är vi klara! :D

Nepp, nu är det dags! En föreläsning står först på dagordningen, sen plugga i kapp (good luck chuck) eftersom vi ska skriva en uppgift på 5 (jäkla) sidor till torsdag då vi har seminarium och ska presentera detta "papper". Hoho. Plugga var det ja!

Puss å hej.



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback