Inte vardagslyx

Idag får det bli en riktig "husmors-eftermiddag/kväll", vet inte hur mycket Nils kommer gilla det när han kommer hem, men är det stökit så är det. Slängde nyss in de två första maskinerna med tvätt och nu återstår bara resten av lghten och när jag säger resten så menar jag ALLT. Jag längtar verkligen tills sovrummet är klart (som jag inte kan börja med förns efter tentan känner jag) så vi får ett rum till så att all vår skit inte är centrerat till endast ett rum... Sängkläderna borde åka ur eftersom vi ändå tvättar - älska nya sängkläder och nydammsuget golv! Hata vardags-problem och vardags-tråk!

Pratade med Anna innan tvättiden och det var så trevligt så! Vi är så lika ändå, vi vet alltid var vi har varandra - skönt! Det är tänkt att vi ska ses lite längre fram i vår, min tur att hälsa på hos Anna så det blir Linköping för min del! :)

Nu ska jag tillbaka till det mindre roliga och i natt hämtar jag mamma på Arlanda!

Puss å hej.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback