Outfit-regn

Det är inte så att jag inte tagit bilder på mina looks på sistone, men jag har liksom inte orkat lägga in dem i datorn. Det är där skon klämmer! Men eftersom jag känner att jag har en liten stund över nu innan jag ska dra till skolan och vara duktig resten av dagen, så kör vi!



Hollister skjorta nr 1. Kärlek!



Ett av mina två par NY-converse. I like it blue!



Mysdag = mysoutfit.



Grått, svart och en uggla (från Forever 21).

 

Tröjan från H&M har lappar på armbågarna, bara en sån sak!

 



Hollister skjorta nr 2 (skulle ha köpt 500 till!!) med Levis byxorna. Från NY såkart.



Några dagar senare använde jag skjortan igen, kärlek som sagt, fast till kjol.



Se så fin skjorta är!



Idag har jag på mig det här!



Treggins, kavaj och transparent blus. Lite lagom med "grrr" i livet måste man ha.

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback