Too much fun/Too little time/Too much to study

För att tala klarspråk: det har börjat FYRA serier precis nu som jag bara MÅSTE se ikapp. Sitter bänkad sent in på nätterna med avsnitten jag missat på en-två veckor! Åhh. True Blood slutade nyligen (tur?), men istället började Gossip Girl, Grey's Anatomy, Desperate Housewives och Glee. Jisses. Jag kommer inte få plugga ett skit! Nu laddar jag upp för Glee, man blir ju så lycklig inombords av allt sjungande! Är man inte en sucker för musikaler (som jag) så förstår jag om nån tycker jag är lite knasig ;)

Dock, det är söndag, har seminarium imorgon... Har plenty att läsa! Men jag är cool. Orka hetsa upp sig i onödan (det kommer nog till kvällen). Woho! Ska bli fun fun fun med skola imorgon :)

Puss å hej så länge!



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback