6 dagar

Alltså, tillåt mig att skrika: NU ÄR DET BARA 6 DAGAR KVAR TILLS ANNA OCH JAG ÅKER TILL NEW YORK! Det är heeelt ofattbart! Tänk, det var typ i maj vi bokade och nu är det äntligen dags! Dags att börja planera packningen på allvar! Uj uj. Ska tvätta idag, då gäller det att tvätta dem bästa kläderna man vill ha med sig och sen låta bli att använda dem innan jag åker - helt okej! Sen börjar jag få synvillor med kläder, skor och väskor - köpstoppet i sommar har satt sina spår och nu ÄNTLIGEN ska jag få shoppa loss - BIG TIME! Är ni avundsjuka? Om vi säger så här, det är okej, men jag är också  värd den här resan! Jobba en hel sommar var inte helt kul, men nu kommer belöningen! Yes, yes, yes!



Och det kommer inte  regna, det är nämnligen ca 25 grader - värme, värme, värme!


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback