G som i gemenskap

Ska iväg och ha kul med ett gäng kursare ikväll! Jaa! Äntligen händer det lite "studentiga" saker! :D Först ska vi till Kista av alla ställen på förfest och sen ska vi till Bojan som är den samhällsvetenskapliga puben på Frescati. Härligt, härligt!

Idag har jag inte pluggat ett skit (som tanken var från början), men istället har jag tvättat ALLT i tvättkorgen, städat badrummet, handtvättat en sjal, fyllt upp lådorna i byråerna jag lånar av Emil (yes, det är lite ommöblerat!) + sminkat mig i ca 56 år. Älska att exprimentera med smink!

Jag är pepp! Bara håret som ska fixas och så ska jag - svälj - välja kläder...



Svart, svart, svart runt ögonen.



Glad också.



Vi kanske ses där ute!

Pusss /emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback