Take a walk in my shoes

Jag har ställts inför ett problem - vad är min höst-stil? Vad hade jag på mig förra hösten? Vill jag ha på mig liknande nu? Gillar jag ens den stilen? Knepiga grejer. Alltså, eftersom jag inte fått frodas i butikernas höstmode för att jag håller på slantarna till New York (glädjehopp på det!) är jag lite o-fashion. Känns det som. Fast nej, jag skiter i MODE MODE MODE, men jag vill ha på mig saker jag verkligen gillar som är jag. En annan bidragande faktor till denna "förvirring", jag har ju klippt lugg! Det kräver också en viss attityd i kläderna - ny frisyr, ny stil och nytt liv. Vilken grej! Bara 11 dagar kvar till NY, så tills dess får vi dras med t ex det här:

 



Attityd kan vara, lite "präkig blus" i tunt tyg med svart under...



Kavaj på det, verkligen älskar min kavaj jag köpte i Brighton för långt över ett år sen!



Något jag körde hårt med förra hösten-vintern var tighta "fodral" med lite större kofta över och mitt kära Uggle-halsband också från Brighton. Still going strong?



Och mina favorit killer-heels på det. Snacka om vårens fynd i skoväg! Älskarom.

/emma.


Fina kommentarer
Postat av: Maja

Jag älskar också din kavaj..:D

2010-09-12 @ 01:16:31

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback