Önskningar

Okej, jag fyller ju typ snart år... Eller kanske inte. 15 november är ju inte riktigt än liksom. Till mitt försvar känns det som om det redan är höst tragiskt nog. Varför inte muntra upp med en liten önskelista då?! :)

♥♥♥ NO. 1 på listan: En
Acer Coral Pink, Aspire one - minidator! Gimme, gimme! Min bror har övertalat mig att en sån här är mycket bättre: ASUS EEE 904HD

♥ Ett *censur* (snart åker censureringen bort...) Engelska lexikon
P**** (kan snart skriva i resten av bokstäverna...) PUND!
♥ En Kumkum ring i silver med pärlor - mums
♥ Sånna där söta plåtlådor med fina bilder på, en sylåda, en för tvättmedel och en teburk hade inte suttit fel, låt fantsin flöda! Jag är inte petig ;)
Prinsesskronor
Skedhalsband - NY!
♥ Svarta hattlådor från Åhléns - NY!
Odd Molly kofta - NY!
♥ En Make up kurs på Make Up Store! - NY!
Prinsesskroneörhängen! - NY!

Önske-önskningar (än så länge):

♥ En egen lägenhet
♥ En walk-in-closet
♥ En Betsey Johnson klänning
♥ Christian Louboutin heels
♥ Resor!


Hum... Sen kom jag inte på nåt mer just nu! Konstigt när man blir äldre att man köper det man vill ha och inte väntar på sin födelsedag :)



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

haha ja visst e d konstigt att man gör så.. man blir nog mer otålig när man blir äldre ;)

puss sötnos


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback