Make up my face

Make up är kul, att sminka sig är roligt - speciellt när man har tid att exprimentera! Försöker varje månad hålla mig från att köpa något på Make Up Store men ändå slinker man in där och kommer hem med en liten dyrgrip. Senast var det Cover all mix mirakel-concealern och en dyr pensel som fick ett hem hos mig. Något jag väldigt gärna skulle vilja göra är att få en persolig "Make up kurs" på Make Up Store, då man får en sminkning, tips och råd vad som passar en bäst i sminkväg. Sen får man "shoppa upp" kursens värde i smink - hur bra låter inte det? När jag handlade concealern fick jag med en tidning för en tjuga där det fanns en kupong för en gratis gruppkurs med flera personer någon kväll, sen får man handla allt i butik med 20% rabatt. Måste nog ändå påstå att en privat-kurs lockar mest, tänk att få bli ompysslad och snygg av ett proffs! Lägger det på önskelistan! :)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback