The dress del 2 (och inflyttningsfesten)

Eftersom Elina gett mig tillåtelse att låna bilderna hon tog på Davids inflyttningsfest - gjorde jag det! Här får man en lite närmare inblick i hur den underbara klänningen ser ut på, och i ryggen - det är sexigt med ryggar!



Sexy back... Mm.. ;)



Elina och jag!



Mina lööövley shoes med silver klack!



Snyggaste posen (not).



Det var mycke folk i D's lya!



Ego pic.... Ska sluta med den nu.. Lovar!



Sen drog vi oss in mot stan! Här är Älvsjö station om någon inte vet det.



Ett glatt gäng (om man bortser från Robin då;)



Notera den snygga färgmatchningen, rosa klänning och en röd väska som sticker fram UNDER jackan - hade vi bråttom? Ect ect. Ibland hinner man inte tänka igenom allt!

Puss!

 /emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

haha du lånade nästan alla bilder hit va? ;) söt du e gullunge!

puss

Postat av: Elina

haha du har ju länkat fel till mig ju ;) det ska ju inte finnas något snabel-a mitt i ju =) hehe

2008-10-30 @ 11:14:25
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja why not liksom. Nu har jag iaf ändrat länken också :) Puss

2008-10-30 @ 11:22:28
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback