Intensivt veckoslut

"Helan går... SKÅL!!!" och så vidare. Hela kvällen lång igår var det snaps visor och nubbe i mängder! Jag höll mig borta från nubben men inte vinet :) I morse vill man inte annat än sova vidare... Det första jag tänkte var "Hur ska jag orka gå ut ikväll?" För ikväll händer det grejer! Först styla sig lite och sen till Zuzanna (kollega) för att äta lite onyttigt och ta några fördrinkar innan vi ska vidare ut. Men hur pigg jag kommer känna mig vid fyra efter jobbet, när jag vet att dagen på långa vägar inte är slut, det vågar jag inte svara på.

Lördag morgon betraktas redan med längtan. Ska bli så härligt när jag äntligen får krypa ned i sängen och sova länge på morgonen...

Snart är det lunch med massa julmat från igår kväll. Catering firman skickade mat till 50 personer, vi hade bara beställt till 25. Ganska mycket mat kvar!

Ha en skön kväll och en bra början på din helg!
/emma.


Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Hoppas du får en så rolig kväll så du glömmer bort att du är trött! ;) Du får se till att sova länge imorgon! :P Ha så skoj ikväll!! :D

2006-12-08 @ 12:45:49

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback