Mamma Mia!

Och nu menar jag inte uttrycket "Mamma Mia" som hör hemma på Italienska pizzerior eller liknande. Utan Mamma Mia musikalen. Hela familjen (nästan) var och såg föreställningen igår på Cirkus här i Sthlm och den var enormt bra! Alldeldes, alldeles underbar och fantstiskt bra!

Först var jag tvungen att sitta helt själv högre upp på läktaren på en mobbad plats brevid ett par (det var bara tre stolar just där). Detta på grund av att mamma bokade biljetterna innan jag flyttade till Sthlm och hon trodde jag skulle stanna i Strömstad. När vi ringde för att boka en extra biljett fanns det ingen tillgänglig plats precis brevid resten av familjen, så jag fick en annan plats nån stans på Cirkus... Men efter första akten och första pausen träffade jag familjemedlemmarna ingen och de sa att det fanns två lediga platser brevid dem. Så jag fick sitta med dem i slutet och det var mycket trevligare! De satt närmare så nu kunde jag se mer av personerna på scenen.

Den är verkligen en sevärd musikal och ja, helt underbar! Se den det säger jag bara.

Ha en fantastisk dag och lyssna lite extra på ABBA!
/emma.



Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Jag förstår exakt hur bra det var!! Jag vill oxå se den!! Mamma å pappa sa likadant som du när dom var å såg den förut!! Jag skulle ha följt med då!! :)

2006-12-15 @ 16:14:40

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback